blank

7 triků pro firemní profil na Google

4. 7. 2022 | Google Firemní profil, Lokální SEO | 0 komentářů

Sepsali jsme pro vás několik tipů pro firemní profil na Google. Znáte je?

1. Správný výběr kategorie je zásadní

Ujistěte se, že jste si zvolili správnou kategorii, tedy obor firmy. Kategorie totiž rozhoduje o tom, jaké funkce a sekce budete mít ve svém firemním profilu na Googlu k dispozici. Tyto speciality pak dělají váš profil atraktivnější a efektivnější.

Volte co nejkonkrétnější kategorii pro váš business. Pokud takovou nenajdete, volte kategorii obecnější. Bohužel kategorie nelze vytvářet, ale Google je neustále aktualizuje, takže jednou za čas si zkontrolujte, zda nějaká nová relevantní nepřibyla.

blank

Musíme vás ale upozornit, že pokud svou kategorii upravíte, je možné, že budete muset firmu znovu ověřit.

2. Profil využívejte strategicky

Flákáte na profil obsah jeden za druhým bez připravené strategie? Nebo naopak na něj nedáváte vůbec nic? Přistupujte ke správě firemního profilu strategicky. Jen tak se dočkáte dlouhodobého zvýšeného zájmu o vaši firmu.

Máte promyšleno, na jaké dotazy by se vaše firma měla zobrazovat? Jste vidět, když uživatelé hledají váš top produkt?

blank

3. Vyplňte všechny sekce profilu

Díky vyplnění všech sekcí profilu budete nejen více vidět na Googlu, ale zvýší se také aktivita uživatelů, kteří váš profil navštíví.

S vyplněním základních informací jako název firmy, adresa, telefon, web a otevírací doba byste neměli otálet.

Vyplnění kategorií, atributů, produktů a služeb zabere o dost více času, ale opravdu to stojí za to.

Nezapomínejte také na pravidelnou revizi informací, produktů a služeb, přidávejte příspěvky o tom, co se děje ve vaší firmě, odpovídejte na recenze a otázky a odpovědi. A přitom nezapomínejte na vytvořenou strategii v bodě 2.

4. Sbírejte recenze

Recenze jsou nejlepší způsob jak získat větší zásah. Nic nestojí, ale jejich dopad je ohromný.

Zvažte nejlepší cesty, jak své zákazníky k recenzi vyzvat – třeba přímo na místě (restaurace, obchody), emailem či SMS (po realizaci služby) nebo poštou (tradiční firmy). Čím dříve totiž se sběrem recenzí začnete, tím dříve získáte náskok před konkurencí.

Recenze by měly být upřímné a pokud možno detailní. Když u nich bude také fotografie, tak bude ještě přínosnější.

blank

Nezapomeňte na recenze také reagovat, ať už jsou pozitivní nebo negativní. Negativních recenzí se nebojte, každá firma se s nimi jednou potká, ale pokud je některá z těch vašich proti zásadám Googlu, zjistěte, jak takovou recenzi na Googlu smazat.

5. Používejte jednotné NAP

NAP je zkratka pro Name, Address and Phone number, tedy jméno, adresa a telefon. NAP vaší firmy by mělo být totožné na celém internetu. Zkontrolujte si tedy váš web, firemní profily a adresáře, kde se vaše firma vyskytuje.

A aby bylo jasno… Opravdu Zahradní 1 a Zahradní 123/1 není to samé. Stejně tak telefony 111222333, 111 222 333 či +420 111 222 333 nejsou identické.

6. Publikujte příspěvky

Příspěvky jsou zásadním komunikačním kanálem. Informujte své potencionální zákazníky o akci, výprodeji, nové řadě produktů nebo co by si u vás zkrátka neměli nechat ujít.

Je doporučeno přidat alespoň 1 příspěvek týdně. Ani zde při jejich tvorbě nezapomínejte na vytvořenou strategii.

blank

7. Tvorba virtuální prohlídky

Nechejte si vytvořit virtuální prohlídku a posuňte svůj firemní profil na Googlu ještě o skok výš. Čím více užitečného obsahu, tím lepší pozice. Díky ní vás může uživatel navštívit ještě předtím, než se opravdu rozhodne k vám zavítat. Udělejte na ně skvělý první dojem a nalákejte je do vaší firmy.

Pokud nemáte čas se profilu věnovat a chcete to přenechat profíkům, kontaktujte nás.

LOXEO

LOXEO

Nemáte čas se věnovat svým firemním profilům? Pomůžeme vám! Jsme specialisté na lokální SEO a postaráme se o to, aby vaše firma byla vidět na internetu v okolí vaší pobočky. Kontaktujte nás!

0 komentářů

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.